+1
powrót do artykułów

Ćwiczenia z motylkiem na nogi

 

Prawie każda kobieta marzy o smukłych nogach, jeśli chcesz uzyskać taki efekt, musisz koniecznie zacząć regularnie ćwiczyć, a najlepszą drogą do sukcesu jest systematyczność. Bez ćwiczeń trudno mieć zgrabne i jędrne nogi, zwłaszcza że z wiekiem poziom tkanki tłuszczowej zaczyna wzrastać.

 

Najlepszym i najbardziej ekonomicznym ćwiczeniem na mięśnie nóg jest przyrząd zwany popularnie motylkiem
Wykonując ćwiczenia za pomocą motylka hamujemy proces zastępowania tkanki mięśniowej przez tkankę tłuszczową, co pozwala nam zachować jędrność. Tego rodzaju ćwiczenia siłowe spowodują, że nasze mięśnie stają się jędrne, nogi smukłe i zgrabnie, a tkanka tłuszczowa jest na odpowiednim poziomie Motylek do ćwiczeń jest jednym z wielu przenośnych sprzętów fitness dzięki któremu można wytrenować ramiona i uda, ponadto ukształtować mięśnie i wzmocnić je.

Motylek
do ćwiczeń wykonany jest zazwyczaj ze stalowego pręta pokrytego miękką gąbką, warto zwrócić uwagę na jakość materiału, z którego jest wykonany, bowiem dobre materiały gwarantują trwałość, bezpieczeństwo oraz zapewniają komfort w czasie wykonywania ćwiczeń. Sam przyrząd ma szerokie zastosowanie, rozbudowuje mięśnie i poprawia kondycję fizyczną, ale także służy do masażu ciała. Wystarczy usiąść na brzegu fotela, ugiąć nogi w kolanach pod kątem prostym i całe stopy oprzeć o podłogę. Skrzydełka motylka należy włożyć między kolana, a następnie napiąć mięśnie brzucha i wyprostować plecy.

Potem dwadzieścia razy ściskać motylka, przesuwając i odsuwając kolana, należy wykonać przynajmniej trzy serie tego ćwiczenia. Inne sposoby wysmuklające nogi to min.: spacery, jogging, jazda na rolkach, pływanie, rower, pilates joga i stretching. Dzięki tego rodzaju aktywnościom ruchowym rozciągniemy przykurczone mięśnie, wysmuklimy je, wzmocnimy, ujędrnimy oraz pozbędziemy się cellulitu. Osiągnięcie smukłych nóg wiąże się z systematycznym treningiem, dlatego na początku lepiej zbytnio nie szarżować, za to należy pamiętać o
stopniowym zwiększaniu intensywności treningu. Uzyskanie efektów to proces, który trwa przynajmniej 4 tygodnie, dlatego uzbrójmy się w cierpliwość i wytrwale trenujmy, powodzenia!

KOMENTARZE

KOMENTARZE (0)

TWÓJ KOMENTARZ: