0
powrót do artykułów

Dla każdego, co innego

 

Tak naprawdę każdy trening poprawia naszą ogólną sprawność fizyczną, jeśli jednak chcemy skutecznie i szybko pozbyć się zbędnych kilogramów, powinniśmy postawić na jego intensywność.

 

Dlatego też zapomnijmy o rozmowach z przyjaciółmi w siłowni czy przerwach na batonika, musimy wyłącznie skupić się na wykonywanych ćwiczeniach i angażować do nich, jak najwięcej grup mięśniowych. Poza tym warto ćwiczyć to, co lubimy, a możliwości jest naprawdę mnóstwo. Jeśli lubisz trening kardio, najlepiej wybierz stepper ćwiczenia wykonuj szybko, starając się pracować głównie nogami, a nie całym korpusem.

Gdy zależy ci wyłącznie na poprawie kondycji, idealną propozycją będzie trening interwałowy W takim przypadku pamiętaj, aby za każdym razem zmniejszać czas odpoczynku między sprintami i zwiększać tempo powrotnego truchtu. Jeśli nie jesteś fanem siłowni, wybierz trening w domu z hantlami, które zwiększają wytrzymałość i budują dodatkowy pakiet mięśni. A gdy nawet nie masz w domu hantli, wystarczy trening z ciężarem własnego ciała w postaci przysiadów i podskoków, które poprawią gibkość i zmniejszą ryzyko kontuzji pleców.

Ćwiczyć można tak naprawdę wszędzie i w różnorodny sposób, wystarczy tylko odrobina samozaparcia. Każdy wybrany przez ciebie rodzaj treningu pozwoli ci spalić zbędne kalorie i zapomnieć o weekendowym obżarstwie, pamiętaj tylko, aby czerpać radość z uprawianego sportu.

KOMENTARZE

KOMENTARZE (0)

TWÓJ KOMENTARZ: