+1
powrót do artykułów

Jak szybko zadbać o brzuch?

 

Większość mężczyzn dba o brzuch wykonując standardowe ćwiczenia na jego mięśnie, a mianowicie popularnie zwane „brzuszki”. Oczywiście w ten sposób zadbamy o nasze mięśnie, jednakże nie dorobimy się imponującego „sześciopaka”.

 

Poza tym nie od dziś wiadomo, że to właśnie mięśnie brzucha wzbudzają powszechny podziw wśród kobiet, dlatego chcąc szybko i skutecznie wyrzeźbić te właśnie mięśnie należy ćwiczyć na jednym urządzeniu – wyciągu. Wystarczy wykonywać poniższe ćwiczenia trzy razy w tygodniu, w postaci trzech serii po 15 powtórzeń, aby nadbudować masę mięśni brzucha. Najpierw wykonujemy skłony przy wyciągu stojąc do niego tyłem, najważniejsze aby ruch inicjowały właśnie mięśnie brzucha. Chwyć wyciąg tak, aby ręce znalazły się na wysokości skroni, zbliż brodę do klatki i zatrzymaj ruch w chwili największego napięcia, po czym wyprostuj się robiąc wdech.

Kolejne ćwiczenie na wyciągu to skłony skośne. Stań tym razem przodem do wyciągu i znów chwyć go na wysokości skroni i zbliż brodę do klatki piersiowej, jednocześnie wykonując skręt korpusu w prawą stronę, wytrzymaj chwilę, wróć do pozycji wyjściowej i zrób skręt w lewą stronę. W ten właśnie sposób spalisz niepotrzebny tłuszcz, zbudujesz mięśnie i staniesz się właścicielem imponującego „sześciopaka”. Pamiętaj jednak o regularnych ćwiczeniach, tylko dzięki nim będziesz mógł nadal cieszyć się wyrzeźbionym brzuchem i sportową sylwetką.

KOMENTARZE

KOMENTARZE (0)

TWÓJ KOMENTARZ: