0
powrót do artykułów

Efektywne ćwiczenia na mięśnie brzucha

 

Zmorą niejednego mężczyzny jest brzuch, który niekiedy przypomina oponę samochodową, zwłaszcza gdy jesteśmy fanami piwa. Każdy natomiast marzy o tzw. sześciopaku w okolicach brzucha, który z pewnością zachwyci każdą kobietę. Nie mamy jednak czasu na kilkumiesięczny trening na siłowni, jak zatem szybko i skutecznie wytrenować mięśnie brzucha?

Odpowiedzią jest aeroibiczna szóstka Weidera czyli zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie mięśnie brzucha oraz spalających tkankę tłuszczową w ich obrębie. Wystarczy wpisać tę nazwę w Google, a dokładnie dowiemy się na czym polegają owe ćwiczenia. Zanim jednak do nich przystąpimy, należy pamiętać o kilku niezwykle istotnych kwestiach.

Po pierwsze podczas wykonywania wszystkich ćwiczeń należy pamiętać, aby mięśnie były cały czas napięte, absolutnie nie wskazane jest ich rozluźnienie. Następnie należy mieć na uwadze, aby bardzo dokładnie wykonywać wszystkie ćwiczenia i koniecznie ćwiczyć każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu, tylko wówczas możemy być pewni sukcesu. Według treningu Weidera każdy dzień ma swoją wartość dla pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie gwarantuje konkretnego efektu.

Zatem trening ten nie pozwala mięśniom brzucha na ani jeden dzień odpoczynku. I na koniec najistotniejszy aspekt ćwiczeń Weidera a mianowicie moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sekundy. Jeśli chcemy szybko pozbyć się oponki wokół brzucha, to ćwiczenia Weidera z pewnością nam to umożliwią, gdyż należą do niezwykle skutecznych, a zatem to najszybsza droga do wymarzonego sześciopaka.

KOMENTARZE

KOMENTARZE (0)

TWÓJ KOMENTARZ: