0
powrót do artykułów

Pompki to trening w pigułce

 

Nie każdy ma na tyle czasu, aby kilka razy w tygodniu, po kilka godzin wyciskać „siódme poty” na siłowni, z drugiej jednak strony pragniemy, aby nasze ciało było prężne, co w takim przypadku zrobić?

Trening w domu może być równie skuteczny w budowaniu sylwetki, należy tylko wykonywać regularnie odpowiednie ćwiczenia, np pompki Taki trening w postaci różnego rodzaju pompek to idealny sposób na zdobycie wymarzonej sylwetki, wystarczy tylko trochę samozaparcia, aby już po miesiącu zauważyć widoczne zmiany. Od czego zaczynamy?

Po pierwsze układamy plan, najlepiej ćwiczyć trzy razy w tygodniu przynajmniej przez godzinę, wówczas taki trening da nam dużo lepsze efekty w porównaniu do kilkugodzinnej wizyty na siłowni. Na początek wykonujemy pompki standardowe, czyli rozstawiamy ręce szerzej niż szerokość barków i łączymy stopy tak, aby ciało znajdowało się w jednej linii, w tej pozycji wykonujemy trzy serie po 10 pompek. Po krótkim odpoczynku wykonujemy również 3 serie po 10 pompek, tym razem marynarskich. Ustawiamy ciało tak, jak do pompki standardowej, z tą różnicą, że po opuszczeniu klatki do podłogi, odpychamy się ku górze z taką siłą, aby ręce oderwały się od podłogi.

Na koniec wykonujemy ostatnią serię pompek standardowych. Co tydzień dodajemy sobie po dwie pompki w jednej serii, aż do końca drugiego miesiąca. Po ukończeniu tego dwumiesięcznego treningu w pigułce, opartego na wykonywaniu pompek z pewnością zauważymy różnicę w lustrze, nasze ciało będzie lepiej wyrzeźbione, a mięśnie dużo większe. Pamiętajmy jednak, aby kontynuować ćwiczenia, bowiem cały czas należy dbać o formę, a raz wyrzeźbione mięśnie nie pozostają na stałe.

KOMENTARZE

KOMENTARZE (0)

TWÓJ KOMENTARZ: