TRENINGI

STARANNIE DOPASOWANY TRENING, DZIĘKI KTÓREMU OSIĄGNIESZ NIEWIARYGODNE REZULTATY!

Pomożemy Ci wyrzeźbić ciało, zadbać o kondycję, zdrowie i dobrze się przy tym bawić. U nas otrzymasz skuteczne wsparcie i motywacje, których potrzebujesz.
Podejmij wyzwanie!

PORADY TRENINGOWE

Tai chi dla każdego

+2

 

Każdy ćwiczący tai chi twierdzi, że powolne i płynne ruchy tai chi i towarzyszce im głębokie oddechy uspokajają umysł i pomagają całkowicie się odprężyć. Tai chi bowiem to nie tylko sposób na uregulowanie oddechu i rytmu serca, ale także oczyszczanie umysłu z niepotrzebnych myśli i emocji.

 

Sześciopak na brzuchu

+1

 

Mięśnie brzucha dobrze wyrzeźbione dają nie tylko wspaniały efekt na plaży w formie atrakcyjnego sześciopaku, ale także pomagają utrzymać kręgosłup we właściwiej pozycji. Dlatego warto skutecznie o nie zadbać, wówczas będziemy nie tylko dobrze wyglądać, ale także polepszy się nasze samopoczucie i zdrowie.

Jak chronić kręgosłup w czasie ćwiczeń?

+1

 

Ryzyko wystąpienia kontuzji pleców wzrasta wraz ze złym wykonywaniem konkretnych ćwiczeń, zwłaszcza martwego ciągu.

 

KOMPOZYTOR TRENINGU

Stworzymy trening specjalnie dla Ciebie! Uwzględniając Twoje preferencje smakowe
i umożliwiając Ci wymianę posiłku lub produktu na inny.
Wybierz cel (masa / siła / wytrzymałość)
Określ swoją aktywność sportową
Zaznacz swoje parametry fizyczne
Uwzględnij własne ograniczenia
Korzystaj z indywidualnego treningu
LUB

SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:stań w rozkroku na szerokość barków, połóż gryf na górnej części mięśni czworobocznych i złap sztangę nachwytem. Następnie zrób wdech z jednoczesnym zakrokiem w tył jedną z nóg, potem na nodze wykrocznej zrób przysiad (kąt zgięcia w stawie kolanowym 90 stopni) tak, aby udo było równoległe do podłoża, powoli wróć do pozycji wyjściowej wykonując wydech. 

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?

Sam wybierasz cel treningu, a następnie śledzisz postępy w dzienniku.
Możesz wymieniać nielubiane ćwiczenia na inne, indywidualnie dopasowane.
Określasz swój straż treningowy, dzięki czemu ćwiczysz efektywniej.
Porównujesz osiągnięcia z innymi użytkownikami, korzystasz z doświadczenia innych.
Plan treningowy uwzględnia plan dietetyczny i suplementy.
STARANNIE DOPASOWANY TRENING TO KLUCZ DO OSIĄGNIĘCIA WYBRANEGO CELU – PODEJMIJ WYZWANIE!