TRENINGI

STARANNIE DOPASOWANY TRENING, DZIĘKI KTÓREMU OSIĄGNIESZ NIEWIARYGODNE REZULTATY!

Pomożemy Ci wyrzeźbić ciało, zadbać o kondycję, zdrowie i dobrze się przy tym bawić. U nas otrzymasz skuteczne wsparcie i motywacje, których potrzebujesz.
Podejmij wyzwanie!

PORADY TRENINGOWE

Problemy w czasie joggingu

0

 

Sport to zdrowie, o czym wie prawie każdy, co ciekawe uprawiali go nasi pradawni przodkowie uganiając się za zwierzyną po lecie. Bieganie to zatem z pewnością najstarszy sport świata, który obecnie jest najpopularniejszym sposobem dbania o zdrowie i kondycje. Niestety często uprawiając jogging jesteśmy narażeni na rozmaite kontuzje, jak szybko się ich pozbyć, by móc biec dalej?

 

Najczęstsze błędy na siłowni

+1

 

Idziemy na siłownię z zamiarem zrzucenia zbędnych kilogramów, to dla nas priorytet, niestety nie zawsze mamy konkretny plan treningowy. Ćwiczymy wówczas od przypadku do przypadku na różnych urządzeniach lub powtarzamy ćwiczenia wykonywane przez innych.

 

Jak zdrowo się odżywiać trenując?

+4

 

Dieta podczas treningu to jeden z kluczowych elementów warunkujących efektywne dbanie o formę naszego organizmu. Poza tym nawet, gdy wcale ciężko nie trenujemy, powinniśmy zdrowo się odżywiać, ale co to właściwie oznacza?

KOMPOZYTOR TRENINGU

Stworzymy trening specjalnie dla Ciebie! Uwzględniając Twoje preferencje smakowe
i umożliwiając Ci wymianę posiłku lub produktu na inny.
Wybierz cel (masa / siła / wytrzymałość)
Określ swoją aktywność sportową
Zaznacz swoje parametry fizyczne
Uwzględnij własne ograniczenia
Korzystaj z indywidualnego treningu
LUB

SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:usiądź na siedzisku i oprzyj plecy o oparcie, stopy rozstawione szeroko, kolana zgięte. Złap uchwyty maszyny na taką szerokość, aby przedramiona były ustawione prostopadle w stosunku do ramion. Nastepnie wypchnij ciężar nad głowę do pełnego wyprostu, robiąc wydech, powoli robiąc wdech opuść ciężar do pozycji wyjściowej.

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?

Sam wybierasz cel treningu, a następnie śledzisz postępy w dzienniku.
Możesz wymieniać nielubiane ćwiczenia na inne, indywidualnie dopasowane.
Określasz swój straż treningowy, dzięki czemu ćwiczysz efektywniej.
Porównujesz osiągnięcia z innymi użytkownikami, korzystasz z doświadczenia innych.
Plan treningowy uwzględnia plan dietetyczny i suplementy.
STARANNIE DOPASOWANY TRENING TO KLUCZ DO OSIĄGNIĘCIA WYBRANEGO CELU – PODEJMIJ WYZWANIE!