TRENINGI

0

Przysiad na BOSU (wypukłą stroną w dół)

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Pośladkowy wielki
  • Czworogłowe uda

OPIS ĆWICZENIA

  • Stań na Bosu. Stopy ustaw szerzej niż szerokość bioder, postaraj się złapać stabilną pozycję. Zginając kolana i wypychając biodra mocno do tyłu, zrób przysiad. Podczas tego ruchu zrób wdech. Następnie wstając wypchnij biodra do przodu, wyprostuj plecy i zrób wydech. W końcowej fazie ściągnij łopatki i napnij mięśnie pośladków.

     

     


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:długość linek średnia, stajemy przodem do uchywtu TRX-a, plecy proste, z zachowaniem naturalnych krzywizn, tułów odchylony do tyłu, ramiona wyprostowane z przodu. Wykonując wydech wypychasz klatkę piersiową do przodu, ściągając łokcie mocno w tył, ramiona powinny być odwiedzione pod kątem 90 stopni w stosunku do tułowia, wówczas robisz wydech i ściągasz mocno łopatki. Następnie robiąc wdech powracasz do pozycji wyjściowej i wypuszczasz ramiona do przodu. Aby utrudnić ćwiczenie należy przesunąć stopy bliżej uchywtu TRX.