TRENINGI

0

Unoszenie tułowia na BOSU

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Prostownik grzbietu
  • Czworoboczny lędźwi

OPIS ĆWICZENIA

  • Połóż się na brzuchu na BOSU (wypukła strona w górę). Dłonie trzymaj przy skroniach, palce stóp oparte na podłodze. Grzbiet powininen być rozluźniony, zaookrąglony, czoło blisko podłoża. Robiąc wydech powoli unieś tułów w górę, napinając mięśnie grzbietu i ściągając mocno łopatki. Podnosisz się tylko do uzyskania wyprostu tułowia, nie odchylaj się mocniej w tył! Następnie robiąc wdech powoli powróć do pozycji wyjściowej. 


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
  Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:siad, plecy wyprostowane, oparte o ławeczkę, hantle trzymamy nachwytem za głową tak, aby ramię z przedramieniem tworzyły kąt prosty. Następnie wyciskamy ciężar do góry z zachowaniem lekko zgiętych łokci pod koniec ruchu. Podczas ruchu w górę robimy wydech, podczas opuszczania hantli robimy wdech.