TRENINGI

0

Unoszenie nóg w leżeniu na brzuchu na BOSU

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Prostownik grzbietu
  • Pośladkowy wielki
  • Dwugłowe uda

OPIS ĆWICZENIA

  • Połóż się na brzuchu na BOSU. Przedramiona oprzyj płasko na podłodze, tak aby tułów był ustawiony równolegle do podłoża. Nogi wyprostowane, palce stóp oparte na podłodze. Robiąc wydech unieś całe nogi w górę, aż całe ciało utworzy linię prostą. Nie podnoś nóg wyżej, aby zapobiec nadmiernej kompresji odcinka lędźwiowego. Następnie opuść nogi w dół robiąc wdech.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:siedzisz na łąwce skośnej (ok 60 stopni), plecy oparte, ramiona swobodnie opuszczone z hantlami trzymanymi nachwytem. Następnie robiąc wdech unosisz ramiona w przód, do wysokosci barków. Powoli opuszczając hantle robisz wydech, plecy przez cały czas muszą przylegać do ławeczki.