TRENINGI

0

Unoszenie nóg w leżeniu na brzuchu na BOSU

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Prostownik grzbietu
  • Pośladkowy wielki
  • Dwugłowe uda

OPIS ĆWICZENIA

  • Połóż się na brzuchu na BOSU. Przedramiona oprzyj płasko na podłodze, tak aby tułów był ustawiony równolegle do podłoża. Nogi wyprostowane, palce stóp oparte na podłodze. Robiąc wydech unieś całe nogi w górę, aż całe ciało utworzy linię prostą. Nie podnoś nóg wyżej, aby zapobiec nadmiernej kompresji odcinka lędźwiowego. Następnie opuść nogi w dół robiąc wdech.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
  Ćwiczenie polega na płynnym eliptycznym ruchu nóg i ramion, które nie powoduje żadnych dynamicznych obciążeń ani niewygodnych ruchów. Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie dwugłowe i czworogłowe uda, mięśnie łydki, pośladki, mięśnie dwugłowe i trójgłowe ramienia, mięśnie naramienne oraz mięśnie grzbietu. Nie obciąża stawów, dlatego jest doskonałym rozwiązaniem dla osób otyłych, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów. Umożliwia trening zarówno kondycyjny jak i wzmacniający, który skutecznie wysmukla sylwetkę, poprawia kondycję, zwiększa wydajności organizmu oraz poprawia krążenie.