TRENINGI

0

Bosu- pompki na części wypukłej

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Barki
  • Naramienne
  • Triceps
  • Piersiowy większy
  • Zębaty przedni
  • Poprzeczny brzucha

OPIS ĆWICZENIA

  • Wariant łatwiejszy- pompka damska podpór na kolanach

    Wariant trudniejszy- pompka męska podpór na stopach

    Pw: podpór przodem, ręce oparte na miękkiej części bosu ("Brzuszkiem" do góry)- uzyskujemy wtedy dużą niestabilność podporu; wykonuj ugięcia i wyprosty przedramion w jak najpełnieszym zakresie z zachowanem prawidłowego oddychania- wydech przy wyjściu w górę (przy wyproście łokci)


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:wykonujemy podpór na przedramionach, nogi zwisają swobodnie. Następnie wykonujemy przyciąganie nóg do brzucha. Możemy też wykonywać to ćwiczenie naprzemiennie raz jedną nogą, raz drugą - wariant łatwiejszy. Przy podciąganiu nóg wykonujemy wydech ustami przy opuszczaniu wdech nosem.