TRENINGI

0

Bosu- jednoczesne wznosy łopatek i nóg

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Prosty brzucha
  • Czworoboczny lędźwi
  • Poprzeczny brzucha

OPIS ĆWICZENIA

  • PW: leżenie tyłem na wypukłej części bosu; wykonaj jednoczesny wznos łopatek i lekko zgięyej nogi w górę z wydechem do mocnego napięcia okolic brzucha, powrót do pozycji wyjściowej z wdechem i wznos drugiej strony; najważniejszym aspektem tego ćwiczenia jest ułożenie ciała na bosu tak aby odcinek ledźwiowy kręgosłupa nie był obciążany w trakcie ćwiczenia.

    Wariant łatwiejszy: nogi zgięte w kolanach w trakcie ćwiczenia

    Wariant trudniejszy: nogi proste w kolanach w trakcie ćwiczenia


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:odwrotna wersja wspięć na Hack maszynie, siad na siedzisku maszyny/suwnicy, plecy oparte, nogi wyprostowane w kolanach, stopy dotykają do patformy maszyny tylko palcami i stawami łączącymi je ze sródstopiem, mięśnie łydek są rozciągnięte maksymalnie. Następnie z tej pozycji wypychamy ciężar maksymalnie i powoli wracamy do pozycji wyjściowej.