TRENINGI

0

Bosu- jednoczesne wznosy łopatek i nóg

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Prosty brzucha
  • Czworoboczny lędźwi
  • Poprzeczny brzucha

OPIS ĆWICZENIA

  • PW: leżenie tyłem na wypukłej części bosu; wykonaj jednoczesny wznos łopatek i lekko zgięyej nogi w górę z wydechem do mocnego napięcia okolic brzucha, powrót do pozycji wyjściowej z wdechem i wznos drugiej strony; najważniejszym aspektem tego ćwiczenia jest ułożenie ciała na bosu tak aby odcinek ledźwiowy kręgosłupa nie był obciążany w trakcie ćwiczenia.

    Wariant łatwiejszy: nogi zgięte w kolanach w trakcie ćwiczenia

    Wariant trudniejszy: nogi proste w kolanach w trakcie ćwiczenia


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:stoimy w lekkim rozkroku, plecy wyprostowane, ramiona swobodnie wzdłuż tułowia, hantle trzymamy chwytem neutralnym. Następnie robiąc wydech uginamy łokieć unosząc hantel przed klatkę piersiową, mocno napinająć biceps, powoli robiąc wdech opuszczamy ciężar,  powtarzamy ćwiczenie dla drugiej ręki.