TRENINGI

0

Bosu- przysiad na odwróconej platformie

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Szybkość
  • Nogi
  • Czworogłowe uda
  • Pośladkowy wielki
  • Trójgłowe łydki
  • Pośladkowy średni
  • Półścięgnisty
  • Półbłoniasty
  • Łydki
  • Brzuchaty łydki
  • Płaszczkowaty łydki

OPIS ĆWICZENIA

  • Pw: na twrdej platformie bosu ustaw stopy na szerokość bioder, złap równowagę i wykonuj przysiad do zgięcia kolan nie więcej niż 90stopni; starj się zachować proste plecy choć jeśli czujesz się niestabilnie dozwolone jest pochylanie się w przód w celu stabilizacji pozycji


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:stajemy ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder, przodem do sztangi maszyny Smith'a, łapiemy ją nachwytem na szerokość barków, kolana lekko ugięte, plecy wyprostowane, a ramiona opuszczone. Następnie unosimy barki jak najwyżej w górę i robimy wydech, powoli opuszczając sztangę robimy wdech.