TRENINGI

0

Krzyżowanie linek wyciągu dolnego w pochyleniu tułowia

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Masa
  • Najszerszy grzbietu
  • Czworoboczny grzbietu
  • Obły mniejszy
  • Obły większy
  • Pogrzebieniowy
  • Równoległoboczny mniejszy
  • Równoległoboczny większy
  • Naramienne

OPIS ĆWICZENIA

  • Stoimy pomiędzy wyciągami dolnymi w bramie. Stopy rozstawione na szerokość barków, kolana zgięte, tułów pochylony, plecy proste. W lewej dłoni trzymamy uchwyt prawego wyciągu dolnego. W dłoni prawej, rączkę wyciągu lewego. Robiąc wdech unosimy ramiona bokiem, do momentu aż ułożą się równolegle do podłoża. Łokcie pozostają nieznacznie zgięte, plecy nieruchome. Następnie powoli opuszczamy ramiona robiąc wydech.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:stoimy przodem do wyciągu dolnego, drążek łapiemy podchwytem na szerokość barków, plecy wyprostowane, łokcie lekko zgięte, blisko tułowia. Następnie uginamy łokcie unosząc dłonie tak, aby uzyskać maksymalne skrócenie i napięcie bicepsów. W końcówce ruchu wykonujemy wydech, powoli opuszczając przedramiona (łokcie cały czas blisko ciała!) wykonujemy wdech.