TRENINGI

0

Krzyżowanie linek wyciągu dolnego w pochyleniu tułowia

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Masa
  • Najszerszy grzbietu
  • Czworoboczny grzbietu
  • Obły mniejszy
  • Obły większy
  • Pogrzebieniowy
  • Równoległoboczny mniejszy
  • Równoległoboczny większy
  • Naramienne

OPIS ĆWICZENIA

  • Stoimy pomiędzy wyciągami dolnymi w bramie. Stopy rozstawione na szerokość barków, kolana zgięte, tułów pochylony, plecy proste. W lewej dłoni trzymamy uchwyt prawego wyciągu dolnego. W dłoni prawej, rączkę wyciągu lewego. Robiąc wdech unosimy ramiona bokiem, do momentu aż ułożą się równolegle do podłoża. Łokcie pozostają nieznacznie zgięte, plecy nieruchome. Następnie powoli opuszczamy ramiona robiąc wydech.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:długość linek średnia, stajemy przodem do uchywtu TRX-a, plecy proste, z zachowaniem naturalnych krzywizn, tułów odchylony do tyłu, a ramiona wyprostowane z przodu. Wykonując wydech wypychasz klatkę piersiową do przodu, ściągając ramiona w tył, łokcie powinny być tylko nieznacznie zgięte przez cały ruch, a ramiona odwiedzione pod kątem 90 stopni w stosunku do tułowia, wówczas robisz wydech i ściągasz mocno łopatki, gdy Twoje ciało utworzy literę T. Następnie robiąc wdech powracasz do pozycji wyjściowej. Aby utrudnić ćwiczenie należy przesunąć stopy bliżej uchywtu TRX.