TRENINGI

0

Rozpiętki na wyciągach w bramie, siedząc

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Naramienne
  • Biceps
  • Piersiowy większy

OPIS ĆWICZENIA

  • Usiądź na ławce ustawionej pionowo, w bramie. Ławka musi być ustawiona nieco do przodu w stosunku do wyciągów. Wyciągi ustaw na wysokości swojej klatki piersiowej. Unieś ramiona z uchwytami wyciągów przed klatkę piersiową. Następnie powoli robiąc wdech wykonaj ruch ramion na zewnątrz i do tyłu. Pozwól maksymalnie rozciągnąć się klatce a następnie powoli ściągnij ramiona spowrotem przed klatkę piersiową, robiąc wydech.

     


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:połóż się płasko na plecach, unieś do pionu wyprostowane i złączone nogi, dłonie trzymaj przy głowie, na wysokości uszu, a łokcie szeroko odwiedzione na boki. Z tej pozycji wykonaj spięcie mięśni brzucha z jednoczesnym skrętem tułowia w prawo. Nastepnie wstrzymaj ruch i powoli wróć do pozycji wyjściowej, to samo powtórz, robiąc skręt w lewo.