TRENINGI

0

Rozpiętki w leżeniu z linakmi wyciągów dolnych w bramie

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Barki
  • Biceps
  • Piersiowy większy

OPIS ĆWICZENIA

  • Ławkę poziomą ustaw pomiędzy wyciągami dolnymi w bramie. Połóż się na ławce. Ramiona odwiedzione w bok, w linni barków. Łokcie lekko zgięte, uchwyty wyciągów trzymasz chwytem neutralnym. Robiąc wydech unieś ramiona nad klatkę piersiową, mocno napinając mięśnie. Następnie prowadząc stale ramiona w linii barków opuść je w dół i na zewnątrz, robiąc wdech.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej: leżymy na plecach, na ławce, ramiona wyprostowane nad klatką piersiową, sztanga trzymana nachwytem na szerokość barków. Natępnie robiąc wdech uginamy łokcie tak, aby dłonie znalazły się nad czołem. Ramię pozstaje nieruchome, ustawione prostopadle do tułowia. Robiąc wydech prostujemy łokcie powracając do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie lepiej jest wykonywać ze sztangą łamaną.