TRENINGI

0

Rozpiętki w leżeniu z linakmi wyciągów dolnych w bramie

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Barki
  • Biceps
  • Piersiowy większy

OPIS ĆWICZENIA

  • Ławkę poziomą ustaw pomiędzy wyciągami dolnymi w bramie. Połóż się na ławce. Ramiona odwiedzione w bok, w linni barków. Łokcie lekko zgięte, uchwyty wyciągów trzymasz chwytem neutralnym. Robiąc wydech unieś ramiona nad klatkę piersiową, mocno napinając mięśnie. Następnie prowadząc stale ramiona w linii barków opuść je w dół i na zewnątrz, robiąc wdech.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:stoimy ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder, kolana ugięte. Następnie utrzymując naturalne krzywizny kręgosłupa pochylamy się tak, aby tułów ustawił się równolegle do podłoża. Sztangę trzymaną nachwytem na szerokość barków przyciągamy do górnej częśći brzucha, mocno ściągamy łopatki i robimy wydech. Powoli opuszczając sztangę robimy wdech.