TRENINGI

0

BOSU- przysiad z przeskokiem, z rotacją 90 stopni

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Czworogłowe uda
  • Pośladkowy wielki
  • Łydki

OPIS ĆWICZENIA

  • Stań opierając lewą stopę na środku BOSU a prawą na podłodze obok. Robiąc wdech ugnij kolana i biodra, robiąc przysiad. Pamiętaj o tym, aby kolana nie wysuwały się do przodu przed palce stóp. Następnie dynamicznie wyprostuj nogi wyskakując w górę i obracjąc się wokół własnej osi o 90 stopni. Wyląduj prawą stopą na środku BOSU a lewą na podłodze obok. 


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:połóż się na ławce skośnej na plecach, rękoma złap za uchwyty znajdujące się nad Twoją głową, bądź za coś, co pozwoli Ci utrzymać stabilną pozycję podczas wykonywania ćwiczenia. Weź wdech i zacznij ruch unoszenia nóg, jednocześnie zginając je w kolanach jak najwyżej, w momencie spięcia mięśni brzucha zrób wydech i powoli powróć do pozycji wyjściowej.