TRENINGI

0

Przysiady ze sztangą trzymaną zza głową- wariant wąski

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Pośladkowy wielki
  • Czworogłowe uda

OPIS ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:
    plecy wyprostowane, sztangę trzymamy na barkach, stopy ustawione równolegle na szerokość bioder.

    Następnie wykonujemy zgięcie w biodrach i kolanach. Podczas przysiadu należy pamiętać, aby kolana były w linii stopy.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej: siadamy na ławce ustawionej pod kątem 70-90 stopni, plecy oparte, łokcie zgięte, blisko tułowia, hantle trzymamy przed sobą, dłonie skierowane palcami w kierunku twarzy. Nastepnie wyciskamy hantle nad głowę, wykonując rotację ramion i przedramion. Ramiona poruszają się lekko na zewnątrz i do góry, dłonie kończą ruch niemal nad głową. Robimy wydech w końcowej części ruchu wyciskania. Nie blokujemy łokci w pełnym wyproście. Następnie powoli opuszczamy hantle do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wzmacnia mięśnie: naramienne.