TRENINGI

0

Wiosłowanie sztangą trzymaną podchwytem w opadzie tułowia

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Biceps
  • Równoległoboczny większy
  • Równoległoboczny mniejszy
  • Pogrzebieniowy
  • Czworoboczny grzbietu
  • Najszerszy grzbietu

OPIS ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:
    stajemy na szerokość bioder, kolana ugięte, plecy wyprostowane pochylone do przodu, chwytamy sztangę na szerokość co najmniej barków podchytem.

    Następnie przyciągamy sztangę do brzucha, łokcie prowadzimy blisko żeber.


WSKAZÓWKI

  • Wraz ze zmniejszaniem liczby powtórzeń zwiększasz ciężar.

SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:długość linek średnia, stajemy przodem do uchywtu TRX-a, plecy proste, z zachowaniem naturalnych krzywizn, tułów odchylony do tyłu, a ramiona wyprostowane z przodu. Wykonując wydech wypychasz klatkę piersiową do przodu, ściągając ramiona w tył i unosząc je nad głowę tak, aby Twoje ciało utworzyło literę Y. Łokcie powinny być tylko nieznacznie zgięte przez cały ruch, wówczas robisz wydech i ściągasz mocno łopatki. Następnie robiąc wdech powracasz do pozycji wyjściowej. Aby utrudnić ćwiczenie należy przesunąć stopy bliżej uchywtu TRX.