TRENINGI

0

Skłony boczne z obciążeniem

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Skośny wewnętrzny brzucha
  • Skośny zewnętrzyny brzucha

OPIS ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:
    po jednej stronie ciała w ręku trzymamy obciażenie, plecy wyprostowane, stajemy na szerokośc bioder i wykonujemy skłon boczny w stronę wolną od cieżaru.

    Ćwiczenie wykonujemy bardzo powoli i stabilnie, gdyż można łatwo nim doprowadzić do przeciążenia dolnego odcinka pleców. Wydech wykonujemy ustami przy pochyleniu, natomiast wdech przy powrocie z ciężarem do pozycji wyprostowanej.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:ustawiamy modlitewnik tak, aby nasze ramiona w pełni przylegały do oparcia, a plecy były wyprostowane. Sztangę prostą łapiemy nachwytem na szerokość barków, łokcie zgięte, sztanga przed twarzą, ramiona przylegają do oparcia. Następnie robiąc wdech opuszczamy sztangę do wyprostu łokci, powoli uginamy łokcie, unosząc sztanagę do czoła i robiąc wydech.