TRENINGI

0

Skłony boczne z obciążeniem

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Skośny wewnętrzny brzucha
  • Skośny zewnętrzyny brzucha

OPIS ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:
    po jednej stronie ciała w ręku trzymamy obciażenie, plecy wyprostowane, stajemy na szerokośc bioder i wykonujemy skłon boczny w stronę wolną od cieżaru.

    Ćwiczenie wykonujemy bardzo powoli i stabilnie, gdyż można łatwo nim doprowadzić do przeciążenia dolnego odcinka pleców. Wydech wykonujemy ustami przy pochyleniu, natomiast wdech przy powrocie z ciężarem do pozycji wyprostowanej.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:stań w rozkroku na szerokość bioder, hantle trzymaj stabilnie wdłuż ciała lub w okolicach barków, plecy wyprostowane, stopy skierowane w przód ustawione równolegle do siebie. Wykonując powolny wdech wykonaj przysiad, zejdź do kąta 90 stopni w stawie kolanowym. Następnie wykonaj ruch powrotny wykonując powolny wydech, podczas powrotu do fazy początkowej wzrok wraz z głową skieruj nieco w górę.