TRENINGI

0

Rower

Wykres obciążenia mięśni w skali od 0 do 6

TYP

  • Wytrzymałość
  • Trójgłowe łydki
  • Dwugłowe uda
  • Pośladkowy wielki
  • Czworogłowe uda

OPIS ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie polega na miarowej jeździe na rowerze, co ma pozytywny wpływ na obniżenie ciśnienia krwi, wydolność serca, płuc oraz ułatwia spalanie zbędnych kilogramów. Ćwiczenie to wzmacnia mięsień czworo-głowy i dwu-głowy uda, mięsień pośladkowy i mięśnie obręczy biodrowej.

    Na rowerze ćwiczyć może każdy, również osoby, które mają problemy ze stawami i utrzymaniem równowagi. Wystarczy 20 minut ćwiczeń dziennie aby poprawić kondycję fizyczną i ukształtować piękną sylwetkę.
    Ćwiczenie
    na rowerze stacjonarnym jest rekomendowane przez trenerów i rehabilitantów.


SPRAWDŹ ĆWICZENIE

Opis ćwiczenia
Ćwiczenie w pozycji wyjściowej:plecy wyprostowane, sztangę trzymamy z przodu na mięśniach naramiennych i górnej części klatki piersiowej, stopy ustawione równolegle na szerokość bioder.Następnie wykonujemy zgięcie w biodrach i kolanach. Podczas przysiadu należy pamiętać aby kolana były, w liniach stóp.